Bring-along-fika!

Tadaa, tillbaka! Hanna gick precis hem, hon kom hit och hade med sig cheesecake! (Tack Cia för inspirationen lixom) 
Och mjölk. Great, så vi té:ade och glodde på TV. Strax innan Hanna kom så plingade det på dörren och eftersom
jag var helt säker på att det var hon så typ slängde jag upp dörren och hoppade ut! Och där stod en ganska paff
Tele2-försäljare! Sjukt oväntat!! "Oj, jag förväntade mig någon annan!", skrattade jag. Höhö.

Nu är det nog dags att käka nåt, har inte käkat sedan frukosten kl 10-11 som bestod av två pyttesmå pizzaslices
från igår kväll! Det blir väl nåt exklusivt, som köttbullar från frysen och vita bönor. Håhå-jaja!
OCH givetvis lite bilder. Enjoy... ; )


                                                    Yes, vi har saknat varandra.... ♥

                        
                                        Min nya snygga lyxkudde från Indiska ♥ ♥ ♥ 

                        
                                     Uppmuntrande brev bland räkningarna...................
 

Postat av: linna

men va säger du? Har du aldrig ätit B&J.. shit du har missat nåt... :O det måste vi lööösa! ;)

2010-01-27 @ 08:21:14
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Carro

hahaha.. roligt med försäljaren.. hahahaha...



awh sötbella :D

2010-01-27 @ 11:37:12
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: S.

gud vilken snygg kudde ^^

2010-01-27 @ 18:34:07
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0