Västerås today.

Alltså jag KUNDE ju inte blivit mer less, än när jag stod där på perrongen efter en iskall sömnig promenad,
och de i högtalarna ropar ut att tåget är EN TIMME försenat. Alltså hallå!! Sånt här händer ALLTID mig.



Jag gick in på stationen och snackade till mig en ersättningsbiljett för buss istället. Aldrig att jag står och väntar
i en hel jäkla timme, jag hade ju en tid att passa. Skulle varit i Västerås 10:07 men kom istället in 10:53.
Snark. Tänk om man vetat det innan, för jag hade gärna sovit en timme längre imorse..


Sen blev det frukostfika på Hannas jobb! Vi delade på en grilled chicken-macka & en Manhattan brownie..

                                   
            
                       Hanna tyckte visst jag behövde lite mer sötma i min chai latte, haha! ♥

                                     

Nu är vi på Indiska och min lillasyster Hanna a.k.a "Strecket" kikar på klänningar..


Som synes hittade jag en fantastiskt fin klänning men det slutade med endast lite rökelse för min del... ^^
                                                  (Fastän jag hade presentkort!)
                                               
            
                            På Bik Bok, provar allt möjligt på rean. Och allt var trasigt. Heja.


Man undrar ju lite vart världen är på väg när storlek LARGE t.o.m var tight på Hanna!! (a.k.a "Strecket" ^^)



Sen skulle Hanna prova en miljon skor på Din Sko, trots att hon hade sjukt ont i fötterna.


         Jag provade paljettpumps. Hehe. Så jäkla coola!


                                    Provar snygga jackor på HM, pax för den här!  *knarr knarr*

Sen skulle jag göra mitt ENDA planerade inköp för dagen - lösfranslim. Promenerar till M.U.S för att köpa
deras svarta lim som jag bara hört bra om. Men tro på fan att det är SLUT! Vilket jävla HÅN! Uhuuu... : (
Och inte nog med det, sen var hem-tåget försenat också, 40 minuter! Så det blev buss för oss. Igen.

Tack bästa lillasyster för idag! Nästa gång stannar vi längre. Och så är jag gärna rik.
 

Postat av: Lajl

ååååh vad är de för snygga stövlar hanna har`?

2010-01-12 @ 22:53:22
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Hanna

bik boks storlekar är inte att leka med. så jävla deprimerande att handla där när man knappt får på sig xl... när man har medium i storlek på alla andra ställen.

Och jag måste bara inflika att du är himlans vacker.

2010-01-13 @ 08:46:31
URL: http://hannice.blogg.se/
Postat av: S.

Som vi sagt förut, dagens storlekar är fucked up!

2010-01-13 @ 10:44:43
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Cia

GE MIG DEN BROWNISEN!!!! NU!!!

2010-01-13 @ 20:48:28
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: Carro

verkar ha varit en bra dag :D faaaan vilken fin klänning... I die!



puss&kram

2010-01-14 @ 21:55:17
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0