Julklappar, igen!

Hemma i kyliga lägenheten igen.. hann inte ringa fastighetsskötaren så jag får se till att göra det imorgon!
Vi har flängt runt i Västerås idag, först letade vi kaminbutiker och var både här och där, men sen var den vi
hittade STÄNGD. Typiskt. Så vi åkte in till stan, Herman skulle shoppa lite kläder och fick med sig en 
kanonsnygg jacka / kort rock från Dressman! På prislappen stod det 14.990:-! Men - ack nej ack nej,
där hade det minsann trillat dit en nolla som inte hörde hemma där.. såg rejält kaxigt ut faktiskt! ^^
Sen gick vi runt i lite fler butiker, jag var fattig på Lagerhaus (hatar att vara fattig på Lagerhaus!) och sen
gick vi till lillasysters jobb och fikade där! Jag sockerchockade min sömniga kropp med Chai latte & en
"Manhattan brownie" med oreofyllning, minimarshmallows, valnötter & kolasås på... aahhhh.. *Homer-dreglar*
Sen tog vi med henne hem när hon slutade!



Precis innan jag åkte iväg till Västerås, plingade det på dörren här hemma, och syster Annelie kom förbi
med julklappar till mig & Bella! Väldigt oväntat! : ) Titta vad vi fick för fina grejer:





Bella fick en rolig pinne med glitter på (väldigt uppskattad!) och kattgodis, det har hon dock bara slickat på.
Jag fick nya pennor och stort ritblock! Yey! Plus presentkort på en av världens bästa butiker.. Mmm ♥
Tack Annelie och stora familjen!
 


Postat av: S.

Haha vafan, bella och hennes paketsnöre-fetisch! :P

2010-01-04 @ 22:06:15
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: linna

va fina saker. jag vill gärna se vad du ritar fram :)



angående caminer o at du fryser, det finns sånna man kan ha i sin lgh som man inte måste ha skorsten itll. jag fick en av min pappa häromdagen :) mums!

2010-01-05 @ 08:09:57
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0