Ja, jag var tvungen att stanna och fota...

Men HALLÅ. Jag måste börja med att ogga lite. Jag har väntat på ett brev från Bredbandsbolaget med en såndär
stor klisterlapp i, you know, "förbetald kundretur". Jag ska skicka tillbaka deras modem eftersom jag sagt upp
abonnemanget. Yes. Och nu kom brevet. Alltså så fort jag såg kuvertet blev jag sur. För det var helt skrynkligt
och smutsigt, man såg att det varit blött. Och tro fan att hela jävla klisterlappen är förstörd, den är skrynklig,
man ser knappt adressen som står tryckt på, och det finns inget klister kvar på hälften av den! Posthelvete!!

Jag kan ju inte ringa och be dem skicka en NY när jag lixom tappade BORT den första!!!
Inte mitt fel att posten fuckade till den andra. Men jag får väl skicka det med den här cp-lappen ändå.
Hoppas det kommer fram. Och jag får väl TEJPA fast den jäveln. Aldrig jag betalar frakten själv.

ANYWAY.

För typ en timme sen kom jag tillbaka från Psyk, tjoho vilket besök!
För det första var det soligt ute och då blir man ju glad (trots att det är hundra grader kallt), och för det andra
så bad jag tjejen i kassan att räkna på skärmen om jag fått ihop till frikort. För jag kände på mig att det borde
vara dags nu. Själv har jag ju ingen koll på sånt (det borde man ju ha, men det är ju ett av mina problem, hehe)
men det visade sig att jag kommit upp i frikort! Tjoho! Säkert med råge också. Så jag behöver inte betala för
något av dagens två besök. Jippie! Ska tillbaka på möte med doktorn kl 15 igen men det känns ju sjukt mycket
mer motiverande nu när jag slipper betala för det.. har med andra ord "sparat" 310 spänn idag. Härligt.
Inte för att jag har de pengarna, men jag slipper ju ha det som skuld.. : )
(annars hade det varit trevligt att kunna göra något annat för de pengarna.....)

Kolla vilket fint väder!




Alltså jag har två bilder till som jag försöker ladda upp här men det står att jag inte är ansluten till internet.
Vilket jag uppenbarligen är eftersom jag kan publicera detta. Lägger in dem sen... : / 

Yey, efter tjugo försök:
 
 


Postat av: mia

ja du, paljettklänning.. verkligen bara paljetter i typ beige, gammelrosa, bruna nyanser.. :P tyyyp

2010-01-08 @ 13:22:01
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: S.

Brukar inte tycka om såna mössor men du passa grymt bra i den! :)

2010-01-08 @ 15:13:55
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: S.

Jag hoppas också det går bra för henne, och att du snart får kolla upp det. Det är jätteviktigt :/



hahaha, jaja, whatever, du var söt igår, och du är söt idag. du är söt imorgon också.

2010-01-08 @ 15:20:32
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Det e jättefint när d är snö å solen skiner :)Gillade den 3.dje bilken när solen sipprar in mellan träden :)

2010-01-08 @ 15:58:22
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

Gud vilken fin bloggdesign ! ;)

Gillar närbilden på snön :)

2010-01-08 @ 18:05:27
URL: http://ojolivia.blogg.se/
Postat av: Linna

vad skön att slippa betala!

och unerbara kort ju! måste fråga vilken kajal du anvönder, min siter aldrig kvar på nedre fransraden eller knappt uppe heller...

eller fyller du på under dagen?



hoppas andra mötet gick bra ! mysig helg på dig!

2010-01-08 @ 18:09:05
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0