Ida tipsar?

Räcker det för att hamna på förstasidan? Att tipsa om en klänning som redan ÄR på förstasidan, i reklamen?
Ja, alltid är det så. Man kopierar en text från Aftonbladet / man gör ett kollage med kläder från ex. HM /
man citerar en filmrecension - och då hamnar man på förstasidan. Hey, fram med nåt eget! Zzzz...
(alltså, skriv vad fan ni vill, men håll det borta från förstasidan, menar jag...)

Det var dagens ogg, nu blir det frukost till Shubadubadudance-repriser.
Uppladdning inför kvällens galej just started...
  


Postat av: Carro

jo de där i menyn vill jag ha :D osså vill jag få bort de där jävla #%#%#%#% babbidesign.. nej jag tänkte typ om man kunde ha en rundad design ungefär som här: www.spiderchick.blogg.se/ fast då också om headern blir lite rundad istället för fyrkantig.. men visste inte riktigt om du kan fixa allt de för isåfall så behöver ju ingen annan hålla på och trixa också :P



puss

2010-01-30 @ 12:41:16
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

hmpf... men om du vill så lägg in de där i menyn så länge, så får vi se hur de blir.. fast jag villl verkligen få bort loggan.. o ändra färgerna där man kommenterar o så.. gaah va mkt jobb me bloggjäveln..

2010-01-30 @ 13:00:45
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/
Postat av: Carro

för enkelhetens skull ska vi göra så att jag mailar dig om dom grejerna jag har tagit upp istället? :)

2010-01-30 @ 13:54:52
URL: http://blomqvistcarro.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0