Jag skulle inte...

-"Du ska väl hem och blogga!"
Aldrig, sa jag, innan jag lämnade 40-årsfesten med halvmigrän.
Ska inte ens sätta på datorn, sa jag också. Men huvudvärken avtog efter en stund hemma,
och blev ersatt med illamående (mer än det jag redan hade). Typisk migrän.
Slapp lyckligtvis att kräkas, men fick istället ta hand om kissfläck på mattan. Yey.
Duktiga duktiga Bella som inte kissat utanför lådan på flera dagar, även fast hon varit "ute" ensam
tre nätter i rad och även när jag varit hemifrån på dagarna. Duktiga duktiga. Men nu är vi där igen.
Hon skämdes när jag lyfte fram henne till fläcken och rusade genast in och gömde sig i kattlådan,
det brukar hon göra när hon gjort fel. Det dumma var bara att hon precis hade bajsat så sen när hon
kom ut var hela svansen bajsig! Måh! Försökte wipe:a av henne men efter att hon rivit mig på handen
och blivit skitsur så blev det ett bad för henne. Det var måttligt populärt som vanligt, men nu är hon ren.
Lilla skrutten. Varför skulle det hända just ikväll? Nu kan jag ju inte överlämna till eventuell kattvakt vid
eventuell (jävligt eventuell) resa och säga att det gått så bra innan. För nu ändrades allt...   

Höll inte på att bli någon fest ö.h.t för mig. För mycket bråk, för mycket stress, för mycket tårar.
Men lillasyster tvingade med mig och hämtade mig med bilen. Hann inte fixa kläder ordentligt som jag ville,
hann inte få på mig mina snygga nya lösfransar som jag ville, hann knappt borsta tänderna och ALLT var fel.
Men jag hann tillslut följa med ändå. Motsträvigt. Sen drack jag 1½ glas vin, och sen ba KABOOM, headache!

Fan.
Fan på allt.
  

Postat av: S.

Dumma bells! :(

2010-01-16 @ 09:23:43
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Ph

Ring ring. Mail mail. Ffs. Ffs. Kram.

2010-01-17 @ 03:23:59
URL: http://ozland.tk
Postat av: Kattis

Visst är de jobbigt med katter ibland. Höll på döda min katt i natt, han bara gnällde och gnällde. stängde in han i kökek. Sur blev han. är hon verkligen så gammal? 12 år? förstår att du tycker om henne och det är alltid jobbigt att bli av med djur som man lärt känna och blivit vän med.Jag skulle inte klara av om gizmo lämna mig, men ibland är han billig. Kram

2010-01-17 @ 10:13:08
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Philip - du har varken ringt eller mailat? Whaaat? ^^

2010-01-17 @ 11:28:52
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0