Nu har jag handlat!

Pust, nu är jag tillbaka! Damn vad kallt! Fast ganska skönt med lite frisk luft ändå, denna "bakisdag"...
Söndag är det, och därför var nästan allt jag ville ha SLUT. T.ex. kycklingfilé. Slut. Köpte en såndär
göra-tandoorikyckling-i-ugnen-låda by Ica istället (borde nog sätta på ugnen och slänga in den nu, tar ju
massa tid!).
Och billig mozzarella = slut. Den som fanns kostade 16 spänn och det tyckte jag var lite dyrt.
Snål-Ida. Köpte fetaost istället fastän jag älskar mozzarella. Apetinas för 13,50. Man kan ju tycka att mozzarellan
inte var så mycket dyrare.. men lixom.. det var mer feta.. och nu bara är det så. Punkt. Och sen var Ramlösa
Kaktus slut också!! Tog jordgubb/lime istället. Och observera att jag tog MINERALVATTEN istället för Cola!
Lite karaktär har jag nog ändå! Nej, nu ska jag göra en megastor sallad och kyckling. Och säkert dricka upp
all dricka innan maten är klar. uttorkad.  (och kycklingen ska ju stå inne i en hel TIMME!!)
 


Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Söndagar är tråkiga att handla, är det inte slut på det man vill ha så har datumet nästan gått ut.

2010-01-31 @ 23:19:11
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0