Off and away! Men mest off.

Aaaarghhh, idag är mitt högeröga värre än någonsin!
Ni vet när ögonfransarna lossnar, det gör de ju hela tiden, men jag har på nåt sätt råkat ur för att typ ALLA
fransar mitt på högerögat lossnat samtidigt!! (och det är inte tack vare lösfransarna, det började redan innan
jag åkte ner hit..) Det ser typ ut om nån klippt bort alla fransar där, ca 1,5 cm brett!
Och jag blir helt GALEN!! Alla andra fransar är ju långa och fina, men nu ser mitt högeröga - efter tappra försök
att rädda det med mascaran - ut som en överkörd jävla spindel!! Jag får panik och börjar grina snart!!
Jag är skittöntig men det är VERKLIGEN ett problem!! Hur döljer man detta? Genom att stanna hemma tills de växt
ut igen?! Hoppas det går fort.. Får väl ha solbrillor på tåget...
Ida = världens ytligaste tönt just nu.
Är hemma i MIN lägenhet igen strax efter kl 18 ikväll. Känns både skönt och tråkigt.
Men jag längtar efter min Bellskling så himla mycket! Och min egen säng.
Och jag hoppas FK skickat avi, för på kontot syns ännu inga pengar.
Egentligen vill jag grina för det också, hela vägen hem, men hoppas fortfarande på en avi...
Tack Ingrid min ängel för hjälpen denna vecka!
(såg ni min fina Cia på tv igår förresten? Jag såg mig själv inramad på hennes vägg, woop woop! Ida också på tv!)

O
C
H

det går visst inte att göra mellanrum på Miches dator längre. Fantastiskt.

Postat av: linna

vad trist med ögonfransarna ida. jag har aldrig vart med om att det lossnat så ,många inna. bara otur tror jag... men härda ut. vet att sånna saker känns jobbiga men det är då man är ursäktad att tycka synd om sig själv å äta massa Ben&jerrys glass. å är du sugen på det å känner dig pank. Hojta till så sätter jag över en slant ^^ ( jag menar det. jag anser att du är en vän till mig å mina vänner vill jag pyssla om) ha en trevlig resa nu sötis.

2010-01-26 @ 11:26:32
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: S.

Jag vet inte vad du ska göra :/ gå utan smink? Det kan vara ett tecken på att de behöver vila..

2010-01-26 @ 16:10:58
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0