Pyjamas AB

Loggade in på min bilddagbok för första gången på... länge... och kunde bara läsa ett av de nio nya gästboksinläggen
som jag hade fått, eftersom... jag vet inte? För att de tidigare åtta skrevs innan årsskiftet? Kanske?
En massa kommentarer hade jag också fått. Och jag ligger efter med bilduppladdning.
Och jag påmindes fort varför jag tagit en "paus" - det är fortfarande lika sjukt segt och man kan inte alltid skriva i rutorna
under bilden, och inte heller kommentera.. Och så var det redan innan jag bytte till mobilt bredband, så det har faktiskt
inget med saken att göra! Blev inte sugen på att sätta mig med hundratals/tusentals bilder. Inte alls.

Blir det nåt sällskap ikväll eller?
Både Hanna & Eve vill ses. Själv har jag inte hört någon tid eller plats ännu,
så jag står fortfarande i pyjamas & ullstrumpor och väntar på bättre tider..
Fast nu ska jag platta håret & sen ska jag käka en Gorbypirog. Tjopp tjopp. 

        
 

Postat av: kattis

Ja visst e han söt, åsse hans brutna svans :s massa mysig =)

Lugnt de, man kan inte alltid må prima. Kommer garanterat komma ner fler gånger så vi får ta igen de då =)

du kan kanske bli motivlackerare, så kan vi jobba tillsammans =)

2010-01-17 @ 11:37:01
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: S.

Åh vilka mysiga pyjamasbyxor!

2010-01-17 @ 11:56:03
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: kattis

jaha, men att du fått jobb som de förut måste ju bara vara ett tecken på att du är jävligt duktig. Kul att du har lite planer, de e bara att satsa =) ditt självförtroende ska inte sätta väggen iför de. De måste du jobba på. Du verkar vara en bra tjej. Förresten, gilla de förra inlägget där du skrev "bögiga huvudverk" låter som min bror nästan..hahaha

2010-01-17 @ 12:01:09
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0