Snygg kudde & en vän på TV!

Nu är vi hemma i lägenheten igen, och jag har blivit en kudde rikare!
Och inte vilken kudde som helst, utan en snygg snygg snygg kudde från i Indiska! Love!
Får fota den och lägga upp sen.. Tömde mitt presentkort och resterande 60 spänn betalade Miche.. : )
Har varit på bibblan och kopierat sjukintyg som Miche är och postar nu, samt hämtar biljetter till bion.
Och innan bion börjar ska vi försöka hinna kolla på Halv åtta hos mig där min kära vän Cia är med denna vecka!!
Hurra, som vi längtat! : )
(för övrigt försökte jag ladda upp lite bilder här nere men gissa om det gick?)

Postat av: Sarah

Haha, hade en vän på tv jag också ikväll... Fast i Outsiders! Inte riktigt lika prestigefyllt, kanske? ;) Men ganska skoj...

2010-01-25 @ 22:08:11
Postat av: Lajl

åååh jag älskar "halv 8 hos mig", men såg de tyvärr inte idag.

2010-01-26 @ 00:08:13
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Linna

åå det hade jag velat se. det är rätt roligt! :D

ser fram emot att se den fina kudden med. förlåt att jag vart lite off me datt kommentera men är lite low just nu. PUSS

2010-01-26 @ 09:41:47
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0