Trassel & kyla

(12:30)
Kul att jag nyss författade ett inlägg om hur trassligt allt var just nu.
Är det någon som tror mig när jag berättar att det FÖRSVANN?!

Istället för att svära över det på alla språk jag kan, så får jag försöka göra OM det...;

Man tror att man har det trassligt redan. Tills man vaknar, och får tillvaron än mer trasselkryddad.
Denna morgon per sms. Först ut, Miche. Jag tänkte åka till honom imorgon men nu är vi så osams om det
så jag vet inte vad. Och eftersom han uttryckligen inte ville ha mig där (mitt i bråket) så kan jag heller inte
packa, fixa kattvakt etc. För jag ska ju tydligen inte åka längre? Och sen kommer det väl lösas men då är
det försent och så får jag åka in på söndag eller nåt. Dagarna rinner iväg.. Jävla crap. Och sen kom trassel
nummer två, jag får ett sms om att en av mina kompisar är anmäld försvunnen! Det kom sjukt oväntat och
jag blev givetvis orolig och kontaktade en gemensam vän. Läget verkar dock vara under kontroll nu, och jag
hoppas verkligen att det är det!! (♥) Sen det där sista, som är typ ikväll, som kan bli hur fel som helst.
Har en tendens att bli lite för (..för vem?) personlig i bloggen ibland men eftersom detta inte handlar om mig
så nämner jag varken namn eller story.. Bara att.... bara att det är jävligt mycket nu. Andnöd.

Idag är det en hel vecka sedan jag ringde EHB och bad dem komma och kolla på mina element eftersom
jag fryser så mycket hemma. Har de kommit? Nej. Har de ens hört av sig? Nej. Är jag förvånad? Ja, lite.
För jag trodde att man prioriterade betalande hyresgäster med trasiga element när det är 24 minus ute.
Men det gör man tydligen inte. Nu är det inte lika kallt ute visserligen, men det har ju varit.
Och kallt är det ju hur som helst fortfarande.

Jag hittade termometern idag, ska bli spännande att se vad den visar...

Har försökt MASSOR med gånger att publicera detta inlägg nu, det verkar vara fel på blogg.se idag.
Oväntat!? Not!! Hoppas folk kopierar & sparar sina inlägg idag innan de publicerar.. jag brukar göra det, just in
case, men idag gjorde jag inte det.. givetvis.. Fan vad arg jag blir. Känns som om mitt huvud ska sprängas.
Varför just idag? Varför just när allt annat är som det är?!


Postat av: Mia

När alltid kör ihop sig sådär vill jag sitta nerbäddad i en barnvagn och skrika i högan sky tills någon kommer och ger mig det jag vill ha.

2010-01-15 @ 13:53:27
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: S.

har kompisen hittats än? :/

2010-01-15 @ 16:05:35
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej Ida:)

Jag brukar tänka...

d finns dom som har det värre...

finns alltid nån som har det värre...

Stor kram i kylan...

2010-01-15 @ 21:31:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0