Tusen bilder säger mer än ett ord.

För att sammanfatta den här dagen kommer här sjukt många bilder!!
(...och det kommer ta sjukt lång tid!! Klockan är nu 00:30 när jag börjar...)


Gick upp tidigt och mötte Hanna vid tåget (som var försenat och kom in 10:31 istället). Sen gick jag alla mina
ärenden medan hon var på Arbetsförmedlingen! Wohoo! Banken, apoteket, optikern, Schenker m.m. Check!
Sen käkade vi lunch på Wickman's - varsin jättesallad. Jag kryddade min med inkräktarsalt.


Klädprovning! Svart klänning från HM. Delicious, Ida wants! Fanns inte i small. Och sen kostade den 349 spänn,
kändes lite saftigt.. Grått linne/klänning med paljetter från Lindex på rea! Har velat ha länge, köpte. 90 spänn.
Rosa klänning Lindex, nedsatt från 399:- till 125:-. Vill ha sedan länge. Insåg igen att den inte sitter så bra, den
är för lång i överkroppen (läs: jag är för kort). Uhu. Köpte inte.

                      
                      
Bea bad mig köpa vin och dumpa hemma hos henne, so I did, och passade även på att hångla med katterna.

                      
Sen hämtade jag ut min kappa!! Weee ♥ Den blev skitbra. Och den är inte svart! Vilken avancering by me!



                  Man kan ta bort pälskragen också, då ser den ut såhär... *pekar på bilden ovan*


                                          Gråa linnet/klänningen som är såhäääär långt!


Dagens shopping Apoteket: alsolsprit, sömntabletter, alvedon, p-piller & nagellack-remover (låg kvar i väskan).
Hade visst frikort på medicin så det blev inte dyrt det besöket! Sen linsvätska från optikern. Den är däremot dyr.


HM: skimrande skitsnygg ögonskugga & extra borstar. Lindex: linnet, primer, deo & mascara.
Och NÄSTAN allt var det nån form av rabatt på! Tjoho!


Sen köpte jag ÄNTLIGEN en rengöringskassett till min videokamera!! Har inte kunnat använda den på nästan
exakt FYRA ÅR!! Och det tog fyra rengöringar innan den funkade igen, gav nästan upp hoppet men HALLELUJA
vad glad jag är att den funkar igen!!! : ) ♥ ♥ ♥


Spenderade kvällen hemma hos Eve och tog med videokameran - vi glodde på bland annat den här gamla filmen
när vi gjorde en musikvideo i mitt vardagsrum för sisådär 5,5 år sedan, och även ännu äldre filmer!
En riktig nostalgikväll! Middag fick jag också - tacopaj by Eve - så det blev en riktigt bra kväll. Fick även skjuts
hem av henne & Robin. Plus i kanten på det!

Och nu är klockan 01:31 - en timme har gått och jag borde verkligen sova...
För imorgon ska jag & Bea till Stockholm och dansa loss till Pure Malt! (fucking irish at it's best!)
 



Postat av: S.

Jag åt också tacopaj igår för första gången. Fan vad gott det är! ;)

2010-01-30 @ 09:27:05
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Eve

Ja ty fusan så trevligt det var! :) Och god mat också. ;P höhö!

2010-01-30 @ 11:38:25
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Cia

ÅÅÅÅÅÅÅ vilken finfin kappa!!!!! <3

2010-01-30 @ 21:23:02
URL: http://ciascastle.blogg.se/
Postat av: Lajl

ååååååååååååååh men den där jackan har jag ju oxå velat ha.. men den har aldrig funnits i vettiga storlekar-.. utan bara i 44 o 48 o kanske 32.. inga av mina alltså.. varken i vit, svar eller går. morr.



2010-02-02 @ 17:54:36
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0