Vilseledande reklam?

Åh, nu är jag mätt på helt perfekta pancakes! Tack Philip & Pernilla för stekpannan, it rocks!

                 

Fick ytterligare ett mail från en fotograf på Facebook, denna gången från den här killen som skrev att det skulle
vara skoj att plåta mig. Haha! Varför denna plötsliga tillströmning? Är det tack vare min snygga profilbild som jag
nyligen bytte till? För så snygg är jag ju inte längre / på riktigt / i färg.. ^^ 

                                           
Alltså nu måste jag se till att bli smal & snygg så jag kanske FÅR några av de "jobben".. haha! ^^
Nej nu måste jag dyka ner i sängen, tåget till Hanna går 9:48! Gääääsp!! 
(...och varför har jag inte hämtat ut sömntabletterna än?)
 

Postat av: linna

du vet ju vad jag tycker :)



jag är typ aldrig inne på msn men kan logga in i helgen för då är jag själv så kan vi prata då om du har tiden.. =)



min msn är samma som min mail adress :) så adda du! PUSS

2010-01-12 @ 07:54:33
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: S.

du är ju visst lika snygg din dumbo!

2010-01-12 @ 08:50:33
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Denise

Du är ju redan smal och snygg!

Iväg och fota dig människa!

Och på tal om kattkisserier så har jag den turen att lillkatten baaaara kissar utanför lådan om det ligger någon handduk på badrumsgolvet.

Har du provat stay off sprayen?

Ha det bäst

2010-01-12 @ 16:12:38
URL: http://inteutanminmossa.blogg.se/
Postat av: Ph

Nä, sådär ser du junte ut. Massa skrot i trynet ;)

2010-01-13 @ 03:05:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0