Will she make it?

Lillasyster kanske kommer förbi så vi kan gå till Willy's tillsammans. Om hon orkar, i kylan! 24 grader kallt ska
det bli senare emot kvällen, säger yr.no. Yikes. Men sen blir det tydligen varmare igen...
Hur som helst så måste jag gå och handla, varesig hon kommer eller inte. Jag har fyllt på mer hett vatten
i badkaret och käkat en Billypizza till lunch. När jag kommer hem från affären kryper jag ner i badet, sen kliver
jag upp och är sådär härligt varm och svimfärdig som sist, sen blir det tacorester i pyjamas! Haha, vilken kväll!
  

Postat av: S.

Låter som en helmysig kväll tycker jag! Hade mer än gärna ätit tacorester i pyjamas med dig (:

2010-01-10 @ 17:59:23
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0