By sms: These pills makes you go woooah! M...

By sms: These pills makes you go woooah! Man önskar visserligen att man befann sig i sängen då, och inte tvättandes bort sminket i badrummet. För man ser helt galen ut när man kollar upp på pim spegelbild igen! Woah. Måste sova. Somna fort. Tog med två tidningar men det känns onödigt. Godnatt världen, imorgon är det kalas!


Postat av: kattis

sv. jag var ganska lugn när jag vakna på morgonen ändå eftersom jag vet att han är ganska så "mammig" så går han inte så långt. Han har varit ute när jag bodde i hus förut och då kom han så fort man ropade. Va mest orolig att han skulle få stryk eftersom han är så underlägsen, men visst var man lite orolig att de skulle hänt nån, han är ändå mammas bäbis =)

2010-07-10 @ 11:36:55
URL: http://hedstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0