@ Furin's

Blev hämtad av Herman imorse, ca 9:45. Hu, vad trött jag var. Sen åkte han till Linköping och jag blev lämnad
här med Maja, med instruktioner om lunch, och var det fanns glasspengar, och att poolen var uppblåst, och yada
yada yada.. Asbra! Vi har spelat spel och käkat lunch och kollat på Atlantis, och nu är Hanna här med sina kids.
Leo & Maja leker i hennes rum, Hanna pluggar, Viggo sover och jag hamnade här.
Det var trist väder imorse men jag packade ner shorts och bikinitrosor och allt ändå, och nu är det stråååålande sol!
Så det kanske blir en tripp till Åsa sen, för bad i pool.. Solsmörj på!
Sen blir det kanske Bresse Beach ikväll med Mia, och vem vet mer, sen när Elin kommit och avlöst mig här.. ^^
(och nej, det går inte att göra mellanrum mellan raderna här.. har testat på typ åttahundra olika sätt...)

Postat av: kaffehörnan

Halloj

Så härligt de låter

Gillar du värme

2010-07-14 @ 19:09:12
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0