Going to [wester-aws]!

Elin slutar kl 14 och då ska jag följa med henne, Maja & Herman till Västerås för att hänga med Annelie & c:o!
Det var väl tänkt att vi skulle bada i deras fantastiskt varma pool, men det känns som att regnmolnen hänger i
luften.. och det har börjat blåsa lite. Well well, om det inte blir badväder så skulle vi sitta inne och beställa thaimat
och det är ju inte helt fel det heller! IDAG IGEN! Herregud! Jag gick upp tre kilo bara jag tänkte tanken. Haha.

Eftersom klockan är tjugo över ett kanske det är dags att jag börjar göra mig iordning.... 
(Gäsp gäsp, somnade typ klockan 4 inatt och var vaken en timme mellan 9 och 10 och gick upp 12...)
 
 

Postat av: S.

Låter ju bra oavsett vad som händer! :)

2010-07-17 @ 13:27:23
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Hoppas vädret höll sig fint. Här kom det typ värsta ösregnet på eftermiddagen. Självklart var jag ute precis då...

2010-07-17 @ 18:43:24
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0