Hur? Jag fattar inte?

Det här är ju fan ett skämt. INGEN ringde igår och INGA pengar på kontot heller denna dag.
Det svartnar framför mina ögon. Måste jag sätta mig och ringa runt till typ alla tiotal (eh, 15?) ställen jag har
räkningar hos och behöva förklara mig, igen? För att FK gör fel? Kan inte DE ringa alla och säga det?!
Jag hatar att prata i telefon!!!! Och jag hatar det ännu mer när jag lixom blir värsta offret!!

Nu måste jag ringa FK IGEN!!! Mera telefonkö! Jag vill inte!! Det är 7:e jävla juli idag, pengarna skulle
kommit den 27:e juni! Hur kan man komma undan med sånt här, hur?! Ringde nyss en handläggare jag
har på FK i ett annat ärende (eller vafan det är typ samma over all) men hon är på SEMESTER givetvis!!
Tänkte att då slipper jag kötiden om jag ringer direkt. Men nej. Nej nej nej.

Jahapp, då får man de närmsta 40 minutrarna att gå också, då.
Gud, jag som var orolig att jag skulle behöva göra nåt roligare än så.
 

Postat av: linna

fan va irriterande. jag tyckre det är hemskt att de inte ser till att folk får pengar i tid!! jamenar. de har ju förfallodatum.



suck. hoppas det gick bra med dina samtal. PUSS

2010-07-07 @ 13:25:54
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv; Tack för alla kommentarer på min blogg! Inte varje dag det är så aktivt där :D

Jag hade aldrig varit på Parken Zoo innan faktiskt, så jag stormtrivdes! :)



Nej, usch, jag hatar också att prata i telefon! :( Det är bland det värsta jag vet att ringa till såna där myndigheter och skit!



Ja, dom kommer från H&M :) Supersköna att gå i! Känns inte att det är högre skor. :)



Hoppas det går bra idag!! Håller mina tummar!

2010-07-07 @ 13:36:16
URL: http://milvisdotter.blogg.se/
Postat av: S.

Alltså guud vad de håller på!

2010-07-07 @ 16:03:10
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0