In the heat of the night!

Det är såååå varmt! Det är som att vara inlåst i en bastu och inte kunna komma ut!
Värst var det när vi gick ut från Willy's vid 5-snåret, där inne är det ju så svalt och skönt - eller KALLT som
jag oftast brukar tycka och därför kallar det "Chilly's"
- och när man kom ut var det som att gå in i en VÄGG!
Ouff! Ska visserligen inte klaga på värmen för det är ju så himla nice, men man känner sig ju inte vidare fresh
all the time.. ^^ TROTS min nya 24-timmars-deo. Haha!

Har kikat på Måndagskväll och kikat på lite kompisar som sjöng där, picknickat, umgåtts, SVETTATS, och sen
efteråt gick jag hem till Elin & c:o för att repa lite. Det blev i köket, framför datorn. Elin körde hem mig och jag
var hemma prick 23:00, och imorgon är det besök på Psyk som gäller (för ytterligare blodtryckskoll m.m)
och sen har jag en lucka på några timmar fram till 16:00 då jag ska TVÄTTA!! För det vill man ju GÄRNA sitta
hemma och göra hela jävla varma bastukvällen!! Men jag MÅSTE verkligen......



 
Får jag duscha såhär sent? Jag duschar jämt numera känns det som.. phu...
 


Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Ja, nu börjar det bli riktigt varmt. Ute, inne överallt. Det skulle vara bra med en klimatanläggning i sovrummet. ...



God natt!

2010-07-13 @ 00:27:20
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0