Ingen bra natt.

Bah, jag som fick ångest när jag var vaken vid 3 inatt!
Men när klockan var 4 då, och tårarna inte kunde sluta rinna,
och jag nästan var tvungen att kväva mina flämtningar i kudden,
och det ÄNDÅ tog över en timme till innan jag somnade?

Ångest på det?

Och sen vaknade jag femhundra gånger under de få timmarna jag faktiskt sov.
Många gånger med krampkänningar i högervaden.
En gång med faktisk kramp. Bästa sättet att vakna på....
Sen en eller två gånger med krampkänningar i vänster vad.

Jag är uppe nu.
Det var ingen bra natt....
 

Postat av: Michelle

kramperna du får kan komma av den konstanta stressen du har och även pga b-vitaminbrist. Jag själv har precis detsamma. Ta kontakt med vårdcentralen så de får kolla upp dina värden. /kramar

2010-07-08 @ 12:17:17
Postat av: Eve

:( Kramper är inte skönt! Drick mer vatten. Ångest däremot..it sucks big time! Krama om och massa kärlek från mig! <3

2010-07-08 @ 13:15:36
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag brukar oxå få såna där kramper i vaderna! Har alltid undrat varför det blir så.. Jag ringde till sjukvårdsupplysningen en gång förut för att jag trodde att jag hade fått en propp eller nåt.

2010-07-08 @ 15:22:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0