Inget + Eve + Balkongfrukost

Chop chop. Fortfarande inget showinlägg, varesig här eller i showbloggen.
Jag funkar så ibland. Ena stunden allt på en gång och andra stunden så tar det hundra år
innan man får ändan ur vagnen och GÖR saker. Oftast det sistnämnda, om det är saker
som man lixom känner att man "måste" till skillnad från saker man "vill". Hrrm.

Har som avrundning på denna sjukt innehållslösa dag hängt med Eve (& även Nathalie en stund)
på Eve's (Malin's) balkong. Sen blev det dator & tv i soffan tills klockan blev typ prick 00:00,
då traskade jag hemåt och passade även på att ringa Miche & få sällskap hem & säga godnatt.

  

Tänkte gå upp tidigt (va!?) imorgon för att hinna ner till labb och bli stucken i fingret typ runt 11-snåret,
samt gå förbi Försäkringskassan (som jag är så arg på!) för att få hjälp med att skicka iväg lite papper
som bara MÅSTE skickas iväg - bostadsbidragsansökan - för annars kan inte Soc handlägga min ansökan
där, och yada yada yada, pappershög AB. Jag är så less på det här, I need a fucking job!! Måååhhhh....


Bilder från förmiddagen:



 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Jag känner igen det där med måsten, då blir det lätt att man skjuter upp det. Hoppas det går bra på labb och att värdena visa OK.

2010-07-05 @ 10:04:43
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: But why?

Förlåt, nu vill jag inte verka dum, men söker du jobb? Dom ramlar ju inte in genom dörren precis...

Önskar dig allt gott iaf och hoppas att allt löser sig för dig!

2010-07-05 @ 18:11:39
Postat av: S.

Jäkla mysbalkong!

2010-07-07 @ 08:13:38
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0