Lighter.

Jag fick en deodorant av Hanna igår, samma som hon har. Har lånat den av henne några gånger, för trots att
den ser riktigt fjortis ut (den är ljusrosa och heter Angel Star från Nivea) så luktar den så jävla gott!
Världens VILL-HA-faktor på den! Och så fick jag den igår.. yum yum yum ♥ 24 hours, utlovar den, och jag lovar
att jag luktar lika gott idag som igår när jag gick och lade mig. Yeah! Tack lillasyster!!

Idag har Maja kalas kl 15, och jag hoppas solen kommer tillbaka, den försvann nyss i en massa moln!
Inte okej! Jag ska duscha, äta frukost (med yoghurt, wohoo!) och sen slå in lite paket. Och piggna till,
nånstans där emellan. Fast det kanske blir frukost först... Hungrig!!

Idag väger jag 62 kilo!! Still going down med andra ord! Kan inte fatta att det är TOLV kilo mindre än för bara
ett par månader sedan! Men det märks fanimej på kläderna, kan använda plagg jag inte använt på typ 4 år,
och dessutom kan jag återigen få på mig den där suuupervackra ljusrosa blanka klänningen med tyll som jag
köpte typ 2006 (?) och fortfarande inte tagit bort prislappen på... Oooohhh..... 700-kronors-klänningen....

Nu ska man bara hitta ett bröllop att gå på, haha! På tal om det så gifter sig Nea & Lars idag!! ♥
Så jävla himla mycket grattis till fina fina er! Jag ska visserligen SJUNGA på bröllopsFEST i mitten av
augusti men då passar klänningen nog inte riktigt.. Men men. Still happy! : D


Postat av: Eve

Fy fan vad du e braaaa! <3



sv: ja, det blev en igen...och mer om en vecka(finslipa lite). Det var ju planen i sommar, att gadda sig så mycket man kan. haha. Im nuts!

2010-07-10 @ 12:51:34
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Grattis!!! :D måste kännas skönt!

gå inte ner föör mkt bara! :o du ser väldigt smalare ut redan !! :D

2010-07-12 @ 22:41:41
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0