Mååårning!

Godmorgon! MORGON! Jag vaknade kl 9 och snoozade en kvart, sen gick jag upp.
Halle-le-luja. Och detta TROTS att jag inte släckte lampan förrän vid klockan 2, och TROTS att jag var
tvungen att (med sömntablettsfylla) gå upp mitt i natten och RITA på min tatuering. Ehh. Ja. Trots det.

Inte rita på en tatuering på kroppen, utan på ett papper. En framtida, som jag håller på med, lixom.
Fick en idé när jag låg där och näääästan somnade, och det kunde ju inte vänta så jag var tvungen
att gå upp och fixa till det på en gång. Satt i sängen med papper och penna. Mycket sudd blev det.

Men nu ska jag ha frukost. Utan mjölk och nästan utan pålägg.
Sen labb, FK, och kanske sällskap från Hanna om hon har lust.
 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Sv: Hmmm, den där långsamma uppkopplingen har redan retat mig någon timme idag. Håller på och lägger upp en massa på Tradera och det tar sin lilla tid... Fast nu är det bara ca 40 objekt kvar att lägga upp för idag, om jag orkar med alla.

2010-07-05 @ 10:15:36
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Mia

Snart får ni fiiika hos miiiig :D

2010-07-05 @ 15:44:41
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0