Maja's 4-årskalas (10/7) i bilder! ♥

Nähä, men jag är väl vaken då!! Finns ju en massa bilder från igår att rada upp här, och vid närmare
eftertanke så blir de nog i miniatyrer. Så ni får väl klicka om ni vill, och skita i det om ni inte vill.
Eller vad fan. Varför ska ni komma undan? ^^

Först frukost. Vaniljyoghurt med smak av sommarbär (godaste!)
och galiamelon. Omnom.

Sen efter en dusch så hjälpte Bella mig att slå in paketen. Som vanligt - jag slog in och hon åt upp snöret.
(och i paketen var det alltså sandleksaker till Maja's nya sandlåda och ett brädspel)

Sen blev jag hämtad av Hanna & c:o och så bar det iväg ner till stekheta Munkan för kalajs!
Bästa kalasbarnet på bordsändan : )



Viggo smuttar lite kaffe från mamma.. själv drack jag inget, det var för varmt! Vin-spritzers och Cola blev
det däremot lite av! Och pinocchio-tårta (maräng och grejer), citron- & limepaj och bullar...

Fina "värdparet" plus Linette som ser hemlig ut i bakgrunden ♥

                                   Avsvalkning i form av vattenspridare och babypool... ^^





                                  

Sen förflyttade vi oss till Åsa & c:o, som har POOL, så där fortsatte vi kvällen med bad & pizza!




                                      ...och vid halv två-snåret promenerade jag hemåt...
                    -"Hey, jag känner igen dig! Vad heter du? Är inte du med i Återsken?" ^^

                                     
 

Postat av: Anonym

http://ladiessdiary.blogspot.com/

2010-07-11 @ 19:41:44
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Kalas är ju inte helt fel :) Pool, bad och pizza är inte så illa det heller. Skönt att kunna svalka sig i den här värmen.

2010-07-12 @ 05:29:54
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Carro

oh.. vilket trevligt inlägg! och vad aviiiiis jag blir på pooooolen... buhu...men de ser ut att ha varit en jäkligt schysst dag :) kraam

2010-07-12 @ 05:37:33
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0