Mitt hjärta i din hand... ♥



Hmm, jag önskar att den här vore LITE bättre. Faktiskt. (lite renare på sina håll och lite mer.. MER, bara..)
Och nej, det är inte jag - om någon nu skulle tro det - det är en tjej som heter Carolina Wallin Pérez.
Wow, där fick man göra lite reklam också. Nej originalet ÄR bäst, utan tvekan. Go Jocke Berg, go.
Får väl spela in min egen variant och utmana honom! Hahahahahanärå.


I miss you so fucking much.
Alla gamla inlägg,
alla ord,
alla bilder,
våra filmer,
allt svider och bränner,
och det ekar tomt i mig.
Utan dig.
Vad är jag utan dina andetag?
Inget jag vill vara...

 
M
 

 

Postat av: carro

awh... :( fan, tycker de borde bli ni, ni är så perfekta ihop, så fina.. fan..



sv: ja, jävligt läskigt.. och att jag varit i hennes rum, sovit i hennes säng - dessutom! fy fan alltså. och dessutom va jag ju själv me han när jag sov över där, han hade fest jag mådde dåligt o lånade dotterns rum, men senare, så sov jag bredvid honom i hans fucking säng, vi träffades flera gånger, smsade ibland o så. tur att de inte hände nått mer säger jag. kommer aldrig glömma eller komma över de där. han kunde lika gärna mördat mig ^^, egentligen. men, de där me mamman blev jag förvånad över, trodde jag inte. anstiftan till mord liksom. eh.. nä fy.. illamående.

2010-07-16 @ 23:52:42
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men va fan..

Har ni pratat nått sen dess lr?

Vilket stördo, hoppas han kommer på bättre tankar snart!

2010-07-17 @ 07:47:20
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: S.

Hoppas verkligen detta löser sig snart.. :/

2010-07-18 @ 11:21:41
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0