On the phone.

- "Du har plats 93 i kön."

Jodå, here we go again! Ringa Försäkringskassan. Förut fick jag alltid mina utbetalningar den 27:e,
alltså IGÅR, men eftersom jag inte fick pengar igår, och inte heller idag, så bad Miche mig att ringa.
Förra månaden fick jag vänta i TOLV DAGAR och fick alltså pengarna DENNA månad, den 9:e.
Så det är klart jag oroar mig för att det ska bli likadant även denna gång... : ( 

Bäst att ifrågasätta dem redan nu. 
 
Varför varför varför kan jag inte sätta på högtalarfunktionen förrän de SVARAR, med den här telefonen?
Då är det ju inte alls intressant. Jag vill ju slippa stå med telefonen mot örat i hundra år när jag KÖAR.
Eller, nu ligger mobilen faktiskt på sidan här. Take a walk on the wild side, lixom!
Jag tycker de ALLTID borde köra med den där "Vill du bli uppringd när det är din tur?"-funktionen.
I love it. Händer alldeles för sällan. Eller typ, att man ALDRIG behövde ringa dem igen. Ever.
 


HELVETE!!!!!!!!!!! NU KOPPLADES SAMTALET NER!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAARRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
tio minuters väntan i onödan jag blir GALEN
hurra, plats 93 igen
  

Postat av: linna

fan va suuurt. hur gick det sen med allt?

2010-07-29 @ 13:34:06
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0