Så skulle han kunna sjunga för mig. Eller?



In the dark of the night I can hear you calling my name
With the hardest of hearts I still feel full of pain
So I drink and I smoke and I ask you if you're ever around
Even though it was me who drove us right in the ground

See the time we shared it was precious to me
All the while I was dreaming of revelry

Gonna run baby run like a stream down a mountainside
With the wind in my back I won't ever even bat an eye
Just know it was you all along who had a hold of my heart
But the demon and me were the best of friends from the start

So the time we shared it was precious to me
All the while I was dreaming of revelry
Dreaming of revelry


 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Bra låt :)



Sv: Med det ansvaret borde arbetsgivaren skämmas som inte betalade en riktigt lön. Att skylla på att utbildning saknas tycker jag inte är hållbart. Där jag jobbade hade vi "outbildad" personal som tjänade lika mycket som mig eller mer.



Cola och en god nattsömn är visst ingen bra kombination för mig :)

2010-07-10 @ 00:49:31
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Eve

sv:blev ju ingen shoppingrunda, var påväg ner, så hörde Henke och Frida av sig...så var det dags att bläcka sig. Yeah...i`ve been inked, men man får se när den är klar. :)

2010-07-10 @ 02:03:54
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0