Sol & sällskap & tvättid & faaan vad det blåser!

Det enda jag hade inplanerat idag var tvättid mellan 16 och 20, och så Psyk-tid klockan 11..
Däremellan var jag fett obokad! När jag var på väg från Psyk så såg jag att Mia's köksfönster var öppet
och drog iväg ett sms och frågade om hon var hemma. Det var hon! Hon låg ute på gräsmattan och solade
med en bok, tills jag kom och störde med min närvaro! Hoho. Hon bjöd på glass och vi satt ute en stund,
sen förflyttade vi oss till hennes balkong och käkade bär och drack saft...





Lovely! Sen skulle Mia iväg med sin sambo och handla innan jobbet, då stack jag över till Laura som bor i huset
mittemot för att umgås med henne en stund! Vi satt på hennes balkong ett tag, sen gick vi hem till mig och lade
oss på min gård, i lite halvskugga på en filt. Klockan 16 började jag tvätta, och sen tänkte vi dela på en pizza men
vi gick en promenad och hamnade på Max istället där vi käkade varsin liten hamburgare. Yummie! Så nu har man
fått mat idag igen då..  : )

Och när jag klev innanför dörren tidigare blev jag VÄLDIGT överraskad! För mitt bland de andra tråkiga kuverten
med räkningar och sånt skit, så låg FJORTON portionspåsar kattmat! Say whaaat? Det visade sig (nyss!) vara syster
Annelie som varit här och lämnat.. både jag & Bella tackar artigt ; D ♥ ♥ ♥ Weee!




Jag måste köpa nya tofflor. Mina älskade dödskalletofflor i svart skinn (Hot, I know! In both ways.) är trasiga
fram i tårna så man blir alldeles svart av all sand och smuts som kommer in... plus att sulan lixom lossnat på
båda skorna. Det är nog 3:e sommaren jag har dem nu, och jag är ju lite snål så jag tycker 199:- är lite dyrt!
Så jag fortsätter att använda mina trasiga tofflor.. stupid me. Men har jag verkligen råd att lägga 200 spänn på
tofflor? Har jag det? Men man kan fan inte gå omkring i trasiga skor JÄMT! Och så finns det säkert inte likadana
denna sommar... och jag vill ju ha preciiiis de här som jag har! Fnys.

För övrigt så funkar inte torktumlaren. Precis som sist, när jag hade MASSOR med tvätt.
Det är som att det sitter nån "där uppe" och lixom vakar över mig, och vill jävlas.
"Kolla, nu ska hon tvätta! Har hon mycket tvätt? Jaaa, hon har ju massor... jag pajar torktumlaren!"
Gaaahh.. Mitt sovrum kommer alltså vara överfullt med sängkläder, handdukar och ett täcke ikväll/inatt.
Torkskåpet är ju redan belamrat med alla jävla kläder och underkläder... 
 
Gruff.
 
                                                
 


Postat av: Storasyster Annie

Jag hoppas Bellsklingen gillar det. Love you!

2010-07-13 @ 17:31:08
Postat av: Elin

Jag hade exakt likadana tofflor som du och det blev exakt samma fel på dem! :( Tror jag har slängt mina tyvärr, men snygga var dom!

2010-07-13 @ 19:19:43
URL: http://milvisdotter.blogg.se/
Postat av: Carro

damn vad gott med körsbär!!!!

ser ut att vara en bra dag i alla fall,

och himla gulligt med kattmaten..



kramar

2010-07-13 @ 23:58:15
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Mia

Mööömööö, sambo. Låter hundraårigt, I think. Janis is my homeboy, typ. HOHO!



Vi måste ses snart igen, förstår du. För nästa vecka är jag i Dalarna hela veckan. Så gärna innan, if you see what I mean :D

2010-07-14 @ 10:58:31
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0