Torsdagsbilder

Väldigt effektivt repande med syrran ikväll, vi kom igenom massor! Och snart är vårt nya 24-minuters-medley
klart... wohoo! Can't wait to börja repa in det! Klockan är midnatt och jag svettas och vill duscha, imorgon måste
jag upp tidigt (hmm, tolkningsfråga) och ringa Soc och rätta till problemet som jag skrev om tidigare idag, sen ska
jag till Arbetsförmedlingen kl 13 och få ett papper påskrivet, sen ska jag säkert svettas en hel del också, igen...

Det kom faktiskt lite regn ikväll! Typ två droppar, iallafall, minst.... ^^


Dagens bilder kommer här!


Japp, från min sol(o)stund i Skolparken....





Mitt nya fynd-armband från JC, 20 spänn! (det svarta)
Okej de andra är också ganska nya.. från HM, också 20 spänn, för ganska många.. (har fler)

 
Både internet & mobilen lade av en god stund mitt i skapandet här, måste vara vajsing på tre-nätet..
Men nu är jag igång igen! Nu blir det dusch!! Sen en tablett så jag blir garanterad lite sömn..
 


Postat av: Carro

vilka trevliga bilder :)

2010-07-16 @ 01:03:09
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0