*Diskelidisk*

Hanna erbjöd sig att hjälpa mig med disken idag men jag gjorde mitt bästa för att få henne att stanna hemma!
Men hon kom över iallafall, och det var ju både bra och trevligt! För jag behöver en rejäl ass-kick ibland. Ofta.
Hon kastade sig över disken medan Viggo sov i vagnen i hallen, och jag placerade Leo framför tv-spelet med
både Mario & Sonic, sen städade jag hela badrummet och lite annat plock här och där.

Sen gick vi till Ica och köpte fika (haha, dåligt rim) som kom att bli en hel grillad kyckling, Cola och kakor.
Thumbs up! Sen gick vi tillbaka till min gård och fikade på gräsmattan JÄTTELÄNGE! Att äta grillad kyckling
med fingrarna, utomhus, uppskattades av alla inblandande - även getingarna som besökte oss (och dog!!).
Linette kom förbi en stund när hon slutade jobba, och satt på filten och fikade lite hon med.. ^^  
Och ej att förglömma - katten Simba!








Sen gick Hanna & grabbarna hem för att käka middag och göra kväll, medan jag gick in och fortsatte på
den disk som var kvar. Och nu såhär i skrivande stund kan jag meddela att det endast är en kastrull och
typ fem tallrikar kvar! Sen är det klaaaaart!! Tack Hanna för all hjälp idag och inte minst för sällskapet! ♥


 
Imorgon ska jag börja tvätta klockan ÅTTANOLLNOLL helt på eget initiativ, medan Miche försöker vinna en
tågbiljett på Tradera så om vi har tur kommer han redan imorgon.. ska ner på stan en sväng också för att 
skicka iväg ett paket, och träffa Hanna för lite possible lunchdate! Nu - sista disken!!

Jag återkommer! ; ) 
  

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Om du sätter hänglås på luckorna och lådorna i köket och lämnar ett glas, en kniv, en gaffel och en talrik framme så kan det aldrig bli mer disk än så. När det är så lite hinner man alltid diska medan man lagar mat så man slipper ta fram mer ur skåpen.

2010-07-19 @ 21:43:31
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Carro

oh! ser trevlig ut :D, och simba.. wow vilken söt katt!

2010-07-19 @ 23:42:32
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: S.

Så snäll syster :)

2010-07-20 @ 05:21:33
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Mia

Alltså Buddahmagen vill jag ju bara pussa på! Så söt så söt som socker!



Btw, skönt att bli klar med disk. Man känner sig typ bäst då. Och så tänker man att man aldrig ska bygga diskberg igen. Och sen gör man det ändå.

2010-07-20 @ 12:36:30
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0