Yesterday @ Västerås

Idag gick jag upp klockan 13. För jag var så jävla trött. För det var en väldigt konstig natt,
vår trevliga heldag i Västerås fick ett väldigt oväntat och tråkigt slut. Men det är inget jag tänker
skriva om. Borde kanske inte sovit till kl 13 för nu mår jag illa, men ibland så tar ens energi slut.

Anyhow. Furinfamiljen kom och hämtade mig vid tre-snåret, sen åkte vi till Annelie, Micke, Lucas & Clara.
Vädret var blandat med lite sol men mest moln. Bara kidsen badade - och jag hörde alltså INTE till "kidsen" -
och sen skulle vi beställa thaimat från deras favvoställe. Grabbarna åkte iväg men sen ringde de och meddelade
att de hade semesterstängt! Så det blev pizza istället från ett ställe som heter Ibbe's - och HERREGUD vilka
stora pizzor! Min pizza (som hette Rimini och innehöll tomat, ost, köttfärssås, champinjoner & lök) vägde fan
flera kilo! (säkert) När jag kämpat och ätit lite för mycket egentligen, och Maja hade smakat en slice, så var det
ändå typ 70% kvar av pizz-jäveln. Haha! Så jag har en rejäl doggybag här som bl.a. blir frukost inom kort....

                         
Snacka om att få mycket för pengarna.. för denna tunga pizza betalade jag 65:- och den lär ju räcka ett tag! ^^


               Lite kaffe på kökstrappan, och jag gosar med katten Maja som är såååå kelig.. : ) 
                 Sen kom ett rejält regnoväder men ingen åska som tur var! I don't like åska.

                        
Sen stannade vi till sent på kvällen och drack diverse förfriskningar, och mer kaffe.. med Bailey's..
Ja, tills vi var tvungna att avsluta, lämna Maja kvar hos kusinerna, och åka hemåt igen.

Tack Annelie & Micke för igår! Fick tyvärr inte med mig Clara's kanin hem så vi får ta det nån annan gång.
Så hon också kan få en tavla.. : ) Och nästa gång vill jag också bada!



Vi får väl se vad denna söndag bjuder på, det var ju tal om get-together med tjejerna?
Grilla? Bada? Bara hänga? Vi får väl se som sagt, nu ska jag äta pizzafrukost...
  


Postat av: Storasyster Annie

Ja, det var himla trevligt igår, men himla synd att det blev sånt trist avslut :-(

Nästa gång satsar vi på bättre badväder och öppen thairestaurang. Love!

2010-07-18 @ 14:23:46
Postat av: Mia

HOHO! Jag undrar en sak. Du sa att Krova har öppnat igen. Var sjuttsingen då? :D



Fet pizza det där alltså.. vojvoj

2010-07-18 @ 15:50:36
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: S.

Åh, Grymt sugen blev jag på pizza nu! :P

2010-07-18 @ 17:59:02
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja vill med mysa med tjejerna. men tyvärr verkar alla mina flygit sin kos ;)

2010-07-18 @ 18:25:05
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Den pizzan ser riktigt god ut :) Inte helt fel med pizzafrukost...

2010-07-18 @ 18:30:22
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Lajl

oh de är ju den där drickan du frågade om nångång på mina bilder. smakade du? god?



o förresten, vad tycker maja om att de finns en katt vid samma namn i släkten? tihii..

2010-07-18 @ 23:00:37
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0