Efter helgen?

Hmm, är det bara jag som tolkar "efter helgen" som typ, måndag?
Beror väl på vad man väntar på, kanske...
Hur som helst är måndagen snart över och jag har 5 kilo cement i hjärtat.

Kom hem för typ tio minuter sen efter att ha varit ute heeela dan, eller ja inte utomhus, men hemifrån.
Följde med Hanna & Daniel på husvisning efter jag skrev sist, och sen följde jag med Hanna när Elin skulle
klippa hennes hår! Och det blev såååå fint. Like like like.
Rockshow på torsdag, nu är det volym & spret som gäller! ♥

Leo undrade när Miche skulle komma hit igen, och han ritade en teckning till honom, med "vårt" hus på,
och tyckte jag skulle skicka hem den till honom... ja, vad ska man säga... Att han antagligen inte ens
har tid att tänka på mig? Att han sysselsätter sig med all världens grejer just nu bara för att inte upptäcka
att han är jävligt ensam? Vem är ensam egentligen? "Ja du Leo," säger jag, "han kommer nog hit snart...."



(alla foton från juli 2009)
 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Jo, jag tolkar nog också efter helgen som måndag, fast det går nog att tolka som "måndag - onsdag" för sen är det ju "närmare helgen" som kommer.

2010-06-29 @ 05:17:46
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0