Fuck.

Men vafan! Kan man inte bara få vara lite lugn & safe nångång? Var så jävla glad häromdan när jag kunde betala
alla mina räkningar, men nu visar det sig att en av räkningarna inte gått att betala ändå eftersom det fattas typ en
hundring till den summan.. eftersom ett av autogirona, på 200 spänn, som jag trodde redan var draget, INTE var det.
Men hurra då. Och det var till Vattenfall, alltså elen, och jag skjöt ju upp en av deras räkningar förra månaden,
hur jävla dumt ser det inte ut nu då? Att jag inte betalar denna månadens? SUCK!!! Och jag har 250 spänn på kontot,
alldeles för mycket tyckte jag, men det är ju för denna räkning.. men den kan inte betalas eftersom det är
för lite. Uhu. Enligt mina beräkningar skulle allt vara betalt & klart, och jag skulle ha 80 spänn kvar denna månaden
och tänkte nu gå iväg och handla typ asbillig korv för 5:- paketet på Willy's. Men HA-HA-HA-HA det har jag alltså
inte råd med egentligen. Asbra. Middag? Ett glas vatten och några jordgubbar? 
 
Hur gör man nu? Either way I'm screwed. Kan ju lika gärna handla korv för 5 spänn om räkningen ändå inte
kommer kunna betalas.. tjoho tjoho, ljuva värld. 
  

Postat av: Natta

Usch vad jobbigt:(

Sälj lite ritningar så kan du tjäna några hundringar! Jag kan beställa;)

2010-06-02 @ 19:28:11
URL: http://timeslikethese.devote.se/
Postat av: Evelina

Nej jag skämtar absolut inte! Du är ju alldels lagom på precis de ställen jag vill vara lite tunnare på, typ magen. :) Tyvärr ingen karneval för min del :/ Det står dop och 25årsfest på schemat.

2010-06-02 @ 20:02:20
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sälj lite saker, då får du ju lätt ihop ett par hundralappar!

2010-06-02 @ 22:19:49
Postat av: Anonym

ja kan med köpa ida teckningar! och jag delar mer än gärna av mig av en slant annars med, det vet du! :=♥

2010-06-04 @ 18:29:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0