Gäsp!

Blä vad trött jag är. Släckte lampan strax efter halv 4 imorse och vaknade inte förrän 15:11.
Eller jo, massor med gånger, men gick inte UPP förrän då. Var inte direkt pigg då heller, och inte nu,
och antagligen inte sen. Det går inget bra på TV, förutom Jamie's America som slutade för längesen,
och jag är såååå uttråkad. Vill ringa, ska inte. Är lite less på kommentarer jag får av folk som tror sig
veta hur vi har det, vilket är helt fel. Självklart kan folk komma med tyck och tänk och erfarenheter,
men det betyder inte att det är vår verklighet, att det är rätt för varesig mig eller honom.
Det är kanske bara av välmening (?) men jag blir inte gladare av det.

Så berätta inte för mig hur VI har det. Tack.

Idag blir det nog spagetti & tomatsås, med typ inget i förutom lök.
Och jag är köttsugen. But kött (/köttfärs) =  no haves.
 

Postat av: Kaffehörnan

Ugns bakat sourcream onion

Din kille hade kollat på mina klipp på YT igår

7, 5 fett

2010-06-26 @ 17:53:55
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Maria

Ja men mina erfarenheter är att det INTE är lättare att ha kontakt med ex. Särskilt inte om man har känslor kvar och det inte var ett gemensamt beslut. Sen har du fått det att framstå på bloggen som att ni mest tjafsade på sistone, om det var så eller inte vet bara ni två. Men min åsikt är fortfarande att det bara skär i hjärtat att ha kontakt efter ett uppbrott!

2010-06-26 @ 22:20:59
Postat av: Ida

Det skär ju och gör ont either way, och eftersom han vill vara min bästa vän fortfarande, varför ska jag bryta upp då när jag inte ens kan eller vill det? På mitt beslut så pratar vi inte ens just nu, denna helg, för jag tyckte vi behövde (han?) avstånd. Så han kanske kan sakna lite.



Ja det har varit jobbigt på sistone. Av många anledningar. Men skulle aldrig aldrig aldrig välja bort honom ur mitt liv. ALDRIG.

2010-06-26 @ 22:33:04
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Och allas erfarenheter är inte likadana, och allas ex är inte likadana, och allas liv blir inte likadana efter ett uppbrott.

2010-06-26 @ 22:34:18
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej. Då vet jag att fortsättningsvis ska jag inte nämna något utifrån mina egna erfarenheter eller komma med råd om vad som hjälpt MIG i liknande situationer. Konstigt med en kommentarsfunktion när man i det närmaste blir arg på folk som försöker komma med råd.



Lycka till med uppbrottet/återföreningen. Hoppas allt blir som du vill!

2010-06-26 @ 22:53:48
Postat av: Ida

Som sagt, det är skillnad på råd & tips och "jag vet vad du går igenom, det bästa är att göra såhär" - jag tror inte någon är ute efter att vara elak men det är svårt att läsa saker, som att folk tycker att vi ska bryta upp helt när jag lixom spenderar dagarna med att gråta och önska mig själv död eftersom jag saknar honom så jäääävla mycket. Jag blir inte arg för vad folk skriver, mest ledsen. Sen kan du tycka att det är hur konstigt som helst, om du vill...

2010-06-26 @ 23:20:18
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0