Gräv ner mig bredvid mina fötter.

Det har inte blivit så mycket vardagsfoton på sistone... knappt några inlägg heller, för den delen.
Det känns lixom inte lika.. vad ska man säga.. motiverande, längre. Eller viktigt. Igår var vi hos syster
i Västerås och grillade och hade heldag, jag fotade inget. Nada. Noll. Likt mig? Nej inte speciellt va.
Och inget från festen häromdan.

Idag har det dock blivit några bilder, från sandlådan på min gård när Hanna kom över med kidsen.
Sen blev det kaffe och lite glass (& "lyxshake") på Max. Hade inte varit där tidigare och det öppnade
för en månad och en dag sedan. Hmm.   



                 -"Potatis!!"





Jag försökte göra nåt mysigt på min balkong. Inget går ihop.
Den är ju inte för liten iallafall, det ska gudarna veta, men det går ändå inte ihop.



 
Jag vill ha nytt golv på balkongen.. jag vill ha feta växter.. jag vill ha mys-mys & lounge-lounge...
Men jag har ett tomt bankkonto och känner mig rätt tom för övrigt... so..... nevermind..
  

Postat av: carro

Ida, jag tror ju att du gillar att blogga, liksom - och du är min favorit - always, se bloggen som ett bollplank, blogga när du vill, hur du vill, skriv eller rita av dig, men inte så att du ångrar dig sedan, se de som den dagbok den är, känn ingen press, men ibland hjälper det att skriva, ganska ofta, faktiskt, och du behöver inte skriva rakt ut allting, du behöver inte lämna ut dig själv så att du ångrar dig sedan, menar jag. åh.. flummigt de blev..



gällande din balkong, så tycker jag att den är jättejättejätte-mysig, blev värsta avis här.. vill du se min balkong eller? haha.. den är dagens skämt, men din är ju helt fab!



många kramar

2010-06-21 @ 19:35:45
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Jag som trodde tu far på nån superduperstor och fin sandstrand idag, så var det sandlådan :)



Förstår att det känns tomt och inte så motiverande att blogga eller göra något annat.



Jag har en rätt stor "orientalisk" matta över som kanske skulle passa som golv på din balkong. Om man kan ha en matta där... Fast du kanske vill ha ett golv som Bella kan pinka på och så :)



2010-06-21 @ 20:11:08
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0