Jordgubbstema

Hoho! Jag får alltid huvudvärk när vi har styrelsemöte. Jag är allergisk mot att umgås.
Hursomhelst så var det skittrevligt och Carina & Oskar hade fixat jättegott fika med kaffe och glass med färska
jordgubbar & melon! Omnomnom.. ♥ Sen följde jag med Elin till Ica och hon köpte fler jordgubbar, och jag fick
en ask jag med! Lovely, tack tack. : ) 

               

Nu är jag lite osams med Bella så jag har stängt in henne i badrummet. Gruff.
Borde käka lite middag men vet inte om jag vill ha. Inte sugen. Har inget att välja på, heller.
It's either this, or nothing. Jordgubbar till middag? Hmmmm... ^^
 
                          

 

Postat av: Patrik | Bloggliv.ws | Livet i Bloggform

Gör en Smoothe mer jordgubbar och nåt mer...Kan bli både gott och mättande...

2010-06-01 @ 22:28:26
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0