Midsommar 12:56

Frukost - check! Klockan är ju ändå bara strax före ett, hehe.
Undrar om det blir någon midsommarstång? För oss alltså? Vi brukar gå upp på Åsen och kolla lite
på firandet där och de har mini-zoo och sånt för kidsen.. men solen försvann med besked för ett tag sen!
Fast nu börjar det ljusna igen... så, I donno. Tror det är typ klockan 14? Jag har ju iallafall bara "hunnit" 
med att duscha och äta frukost. Bella har krupit in i påslakanet i sängen och jag ska försöka styra upp lite
smink och hår-plattning och allt sånt.

Och aj aj aj i hjärtat, som vanligt. Men nu vill jag faktiskt inte prata med honom på ett tag.
Skulle ju vara kul att se om han ens märkte att jag var "borta". Fast det är svårt, för jag tänker
på honom jämt jämt jämt. Jääämt. All the time, always. Tänk om man bara kunde stänga av?
 
Yikes, nu blev jag svettig.
 

Postat av: Mia

Jag har haft lovely dag på jobbet, trots 14 timmar i sträck :) bhjnmk,lmkjnh <-- Evert wrote this on his walk over the tangentbord.



Jobbet som sagt. Vi bjöd oldies på nubbe och vin och öl och likör till kaffet och tårtan. Och sill och färskpotatis och alla var lyckliga. Sen kom en dragspelare och spelade visa i midsommartid. Så då sjöng jag den för dom. Lovely dag <3

2010-06-25 @ 23:57:24
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0