Nightmare bathroom

Hoho, och jag som redan var lite yrslig igår kväll... och eftersom jag var tvungen att sova denna natt 
(möte idag) så tog jag min sista sömntablett. Och fy fan. Jag har aldrig hallucinerat såhär starkt. Hann lixom 
inte ens ut ur badrummet. Så jag kämpade med att få ur linser och tvätta bort smink trots att det inte var mig
själv jag såg när jag tittade i spegeln, och fastän badrummet kändes fyllt av folk och höga röster. Och nånting
drog mig neråt, neråt, orkade inte hålla upp huvudet. Hela rummet snurrade och hade fel färger och dimensioner.
Och alla dessa röster. Och rösterna ropade "spy, spy, spy" och det var ju såklart det jag gjorde.
Satt skakandes på golvet med huvudet över toaletten och tänkte att jag måste ut därifrån.
Fan vad hemskt det var. Fången, hallucinerandes, i badrummet. Lyckades ta mig till sovrummet
och sms:ade Miche som säkert sov, och sen somnade jag nog så fort jag släckte lampan. Blääää.

Jag är så glad att de får mig att somna men det där i badrummet, är det verkligen värt det? : /
Ringde och bad om fler tabletter utskrivna idag, hoppas de snabbar sig. Receptionisten bad mig för säkert
tionde gången att gå till labb och ta prover. Ehum. "Jag har tappat bort etiketterna igen", sa jag och skämdes
på riktigt. "Jag skickade dig nya den första juni", sa hon. Se på fan. Hittade två kuvert från Psyk i hallen som
jag inte ens hade sett. I det ena låg etiketter. Tjoho! Ida för helvete gå till labb, lixom!! Och i det andra låg en
kallelse som jag hade en jävla tur att hitta idag. För jag ska tydligen träffa en sköterska imorgon kl 10.00. Huuu.
Tänk om jag missat det, då hade det gått på 300 spänn i straffavgift (igen).. Oh lucky lucky lucky slarviga me.

Nej nu måste jag äta frukost och slänga på lite kläder och halvsmink, möte på stan kl 13:15.
Måste leta fram lite räkningar och sånt också, att skriva av, typ.. I wish I had a bike..... 
 
 

Postat av: Charlie Bernadotte

kanske inte så bra det där? eh?

2010-06-09 @ 11:21:25
URL: http://charliebernadotte.wordpress.com/
Postat av: linna

vad läskigt det är. jag hade nog inte vågat äta dom!

kan du inte ta dom när du lagt dig ner? :)

tur du hittade posten, jag hatar när de försvinner i hallen! :P

kram på dig

2010-06-09 @ 15:06:34
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: S.

Ta några andra tabletter som du INTE får hallucinationer av..

2010-06-09 @ 16:52:06
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Carro

men fy fan vad scary.. håller med S, måste ju finnas andra?? hallucinationer är inte trevligt - kan jag tänka mig, så kolla om du kan byta?? kram

2010-06-10 @ 00:50:51
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0