Oh, lovely solsken.

Umgänge, mys-gos ala Bella, paj, sol, sol, sol.
Möte - zzz - men gick bra.
Fotograferat, sure, lite.
Och jag vill lixom lägga in alla bilder helt fet-stora. Jag vill det.
Jag får det.

Först ut, Bella inviger myshörnan på balkongen.
Kärlek när den är som bäst (och hårigast):






Second ut, fika på Tant Gredelin's uteservering med Hanna & Mia.
Mia bjöd på paj och läsk. Vilken pingla! ^^ Thanx honeyhoneyhowyouthrillmeuhuhoneyhoney!





Sen möte på AMS som sagt, sen mötte jag upp Hanna igen på bibblan, sen glass på torget, sen hämta barn,
sen handla chips, och det såg ut ungefär såhär:



...sen fika chips på gräsmatta, sen hem med alla barn, sen drog jag mig hemåt när de skulle käka middag.
Jag har ju faktiskt rester från igår kvar, plus att jag inte är så vidare hungrig anyhow...

Har försökt styra upp lite papper inför mötet på Soc imorgon (rejoice!) och det ser ut ungefär såhär:



Och ja. Ni ser ju själva hur bra det går.
Lixom - "Shit, var är nu det där jävla pappret, det ska ligga här nååånstaaans...."
 

Postat av: carro

jaaa en jävlig otur med H&M asså.. blääää..



gud vad avis jag är på din myshörna... really really.. och avis på din paj också! och ditt kompishäng.. haha :D



shize vad mkt pappppperrrrrrr :P



puss!

2010-06-22 @ 19:22:27
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack för idag lovelove <3 you make me happy!



vad som makes me mindre happy är att jag ser havande ut på bilderna. eller så är jag bara paranoid! :O

2010-06-22 @ 22:27:48
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform|

Bella verkar gilla myshörnan:) Verkade vara ett mysigt ställe ni fikade på också. Däremot ser pappershögen mindre mysig ut, men det är väl lätt att det blir så där ibland...



2010-06-23 @ 07:33:15
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Ph

Fakking organiserad :)

2010-06-24 @ 00:55:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0