Onsdag, va?

Har möte på Soc klockan 13:15 och det tar ju typ 40 minuter att gå dit, så..
Jag borde kanske lägga ner lite mer tid på att klä på mig, dra på mascara och ge mig iväg,
än att stå här (..för wow vilket långt datorbesök det här blev lixom, typ fem minuter?).
Mjeeh, måste väl gå om typ.. 45-50 minuter.. Zzzz...

Är så trött. Och jag ska tydligen träffa en sköterska på Psyk imorgon IGEN fastän jag nyss var där?
(13 dar sedan) Och det var tydligen av stor vikt. Jaha. Kolla blodtryck och sånt igen.
Jodå, jag lovar att jag har blodtryck. Hjärtat har ju slagit dubbelt så fort sen förra måndagen..
Men jag har ju inte direkt råd att springa uppe hos er såhär ofta för det.



Jag saknar dig så mycket så jag nästan går sönder.
Så jävla mycket, så jävla hårt, så jävla hela tiden.
 

Postat av: Erika

SV: A broken heart makes u slim...

Eller mja, funkade för mig för ca två år sen iaf när jag blev dumpad av killen. Jag gick ner 20 kg på bara nån månad eller två. Fattar inte riktigt hur det gick till, men hade inte heller någon aptit efter det. =/



Minns inte vad hon heter men hon ser ut som en "mini-you" typ, runt 15-17 bast skulle jag gissa på? =P

Såg iaf en reklam på MTV där en av tjejerna liknande din systerdotter lite grann så var bara tvungen att fråga. =)

2010-06-23 @ 13:22:18
URL: http://mizzboracay.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0