Showträningsfri torsdag.

Denna showträningsfria torsdag har spenderats enligt följande:

Sköterska-besök på Psyk igen. Två veckor sen senast. Hade gått ner två kilo och dessutom tappat
min puls. Kanon! Blodtryck hade jag iallafall och sköterskan var trevlig. Kallad igen den 8/7.

Gick till Drott och satte mig med Hanna & Carina som gick igenom pluggprylar. Carina bjöd mig på kaffe
och försökte även få mig att beställa en macka men det var jag inte upplagd för.. thanx honey!




Sen promenerade Hanna & jag bort till Specsavers där syster Elin gör sin första praktikvecka.
Där passar hon utmärkt! Kollade & provade lite bågar, sen köpte vi glass på torget i tropikhettan, alla tre...
När Elins lunch var slut gick Hanna och jag en snabbis på Åhléns där hon köpte solkräm, eftersom hon lyckades
bränna åtminstone ena axeln på uteserveringen! Det blev en Hawaiian Tropic, och sen lade vi oss ny-sprayade
på min filt i Skolparken och bara svettades en stund... 45 minuter med ackompanjemang av Hannas mobilmusik,
sen var det dags för henne att hämta kids på dagis och jag fortsatte hemåt. 

Lunchrester på balkongen och sen det numera sedvanliga somna-på-madrassen-till-RixFM-med-katten. Yum.
Liiiite smått irriterad på grannarna som har garaget precis under min balkong, eftersom de tyckte det var läge
att stå nedanför och prata jättehögt, och högljutt hålla på och greja med bilar / motorcyklar / barn / allt.   
Zzzz...





Om en timme skulle vi varit igång med showträning, om vi inte varit lediga. Håhå, en ledig torsdag? Va?
Vad göra? Hmm, ingenting. Imorgon är det midsommar och jag ska mest se till att överleva så långt,
det är typ det mina dagar går ut på! Låter lagom avancerat va? Kanske en runda i skogen med iPoden sen?
Om inte mina fötter gjorde så ont... och om det inte vore femhundra grader varmt... kanske...?
 
Oh, förresten, det här glassade (haha) jag med igår - gräddglass med krossad choklad, maränger & banan.
Blir nog en jordgubbsvariant på balkongen typ... nyss... Lär ju äta halva paketet. Lätt. (=en halv 0.5:a BARA!!)

                                     
 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform|

Den där myshörnan ser riktigt mysig ut :) Det där med att överleva en dag i taget är väl ganska lagom och egentligen det enda man kan göra.

2010-06-24 @ 17:57:52
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Eve

sv: oh thanks! Det är ju snäppet kortare nu igen. :)

Misslyckades dock med färgen. grrr

Men hey, inte varje dag tiden går åt till att färga håret...tre gånger.



2010-06-24 @ 19:10:05
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Försakningskassan är nog stället att jobba på :) Fast jag tror du är för medmänsklig för att platsa in där. Fast kanske skulle det bli lite ordning på allt då.



Den där glassen var väl inte där förra gången jag var in här? Den ser riktigt god ut, lite för god. ska nog spana in Lidls maränger nästa gång jag är in, och fixa lite glass.... och chokladsås..

2010-06-24 @ 20:32:22
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Det var väl det jag tänkte att jag kunde inte ha missat en sån glassbild första gången :) I så fall hade det varit ett stort fel som var trasigt på mig.



Tre av fem är ändå helt ok, det är ju mer än hälften av alla poäng då.



Trodde inte det fanns maräng utan ägg, undrar vad dom har i då? Klister? Läste den där boken "Den hemlige kocken" förut, där står en del om vad som är i och inte i maten. Konstigt att man överlever allt skit som man stoppar i sig.



Lidl har rätt bra priser på en hel del. Har börjat handla där nu när det är glest mellan inkomsterna. Fick mina sista 2000 kr i maj och sen får jag inge mer förrän i slutet av augusti. Fast nu är det ju inte så långt kvar dit...

2010-06-24 @ 22:46:29
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0