Söndagsgöra

Kanske, kanske skulle jag ockå valt att kolla på kungabröllopet och alla jävla tal och all annan kärlekssmörja.
Om det inte vore för det faktum att jag inte vill se röken av någon kärlek överhuvudtaget om den inte kommer
direktriktad från the one and only. Och där är det inte som det brukade.... ♥

Idag står grillning & playdate hemma hos syster i Västerås på schemat, jag har sett tecknade gråa moln med
stora regndroppar i väderprognosen... men just nu ser det ju bra ut.. men man vet ju hur fort sånt kan ändras. 
Tur att de har ett "inomhus" om det nu skulle bli så! Tills jag blir hämtad om en knapp timme ska jag ha ångest,
dricka snabbkaffe (hey, undrar om man mage är mottaglig för kaffe igen...?), klä på mig & fixa nån form av frisyr.

Eller.. kan jag komma i pyjamasshorts och vara less...? 
(För just det, katten kissade på mitt täcke i sängen. Joyful joyful, we adore you)
 
 


Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Jag kollade heller inte på bröllopet av ungefär samma anledning.



Hoppas ni får fint väder.

2010-06-20 @ 10:55:45
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Erika

Min mage verkar inte tycka om kaffe den heller. Vad beror det på? =S



Förresten, bara undrar om din systerdotter är med i en reklam eller något?



Kram

2010-06-20 @ 11:31:20
URL: http://mizzboracay.blogg.se/
Postat av: Storasyster Annie

Jättekul att du ville följa med idag :-)



Och till nästa gång.... pyjamasshorts hade varit helt okej :-)

(vi kan alltid göra ett temaparty!)

LOVE!

2010-06-20 @ 20:05:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0