Student 2010 today @ Enköping!

Woop woop! Ännu en sommardag! Jag hade en usel natt som vanligt och kunde inte somna på ungefär hela natten,
trots att jag var så trött så jag nästan grinade. Hurra! Vid halv fem kollade jag på mobilen och hade inte somnat
ännu, och när jag väl lyckades somna var det bara små korta stunder.. och sen upp klockan 9.. Pigg? Nono!
Känns som om jag ska trilla ihop i bästa narkolepsi-stil närsom idag. Men det har jag inte tid med, ska alldeles strax
promenera ner på stan och glo på studenterna! Wohey! Emelia & Moa ska vi se, och Linette's boyfriend Jesper,
såklart. Men jag vet ärligt talat inte vilken klass han går i. Men det visar sig.. ^^

Have a nice sunny day ♥
 

Postat av: Mia

Jag vill också se goddammit! Men jag kurerar. För imorgon så SKA jag vara med. :D

2010-06-04 @ 12:00:29
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0