Torsdag + fredag

Yikes, jag ligger väldigt mycket efter med bilder nu känner jag.
Visst, man MÅSTE inte lägga upp ALLT, men oftast är det ju just till bloggen jag fotar... : )
Sitter samtidigt och läser en massa gamla inlägg på Lunar men det segar så jävla mycket så det lär
ju ta tre månader innen jag hunnit igenom allt. Och då är det försent. Ladda hem, snarast! 
 
Här kommer lite torsdagsfoton, Elin tog med sig småsyrrorna (oss) till Västerås denna soliga dag:




På kvällen innan showträning hängde jag upp lånegardinerna från Hanna på balkongen... white white.


Och på fredagen var det dags för skolavslutningsfika @ Winterliden's! (klick klick)

(wow vad aktiv jag var med kameran då...)
Sen på kvällen hängde jag & Hanna hos Elin och käkade middag och var uppe alldeles för sent! ^^


 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0