x_o

Ni är så fina.

Men tårarna tar inte slut och jag är så jävla rädd.
Jag vågar inte somna, vågar inte vakna, vågar inte leva.
För rädd för att dö, för rädd för att leva.

"I know I should've never left you... And she cries at night..."
Tack Matt, vilka passande rader.




Men hur ska jag överleva tills imorgon
hur ska jag överleva tills du kommer
hur ska jag kunna somna för att vakna till ännu en sånhär dag
till kanske den sista gången vi ses
när jag älskar dig
och saknar dig
och aldrig velat något annat än att vara närmre dig

Hur, hur, hur?
Det finns folk som gett upp för mindre.

Jag har berättat för mitt lilla hårt bultande hjärta
att det är okej
om det skulle vilja sluta slå nu
jag har hållt handen över mitt lilla hjärta
och tröstat
och berömt det för att det orkat slå så länge
men att det är okej
om det inte orkar mer



 

Postat av: Sabrina

Usch, vet inte vad jag skulle kunna säga för å göra dig det minsta gladare. Jag känner igen mig i dina ord, har själv trubbel med kärleken.



Men "hold on, stay strong" <3 är de ända jag kan få ur mig!

2010-06-15 @ 02:08:33
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/
Postat av: Frida

Önskar man hade bott närmare dig i sånna här lägen! jag lider med dig :/

2010-06-15 @ 06:16:55
URL: http://medhjartatihanden.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Jag lider med dig.. Vet hur ont det gör när framtiden och det finaste man kan ge (kärleken) inte längre värderas eller önskas av den man vill ge allt till.



Även om man känner sig ensammast i världen, övergiven och värdelös så är man inte det. När allt det där suddiga framför ögonen försvinner och man börjar se klart igen så inser man att alla fina vänner finns kvar och man börjar kanske märka att man är värdefull igen. Om inte annat kanske någon talar om det för en... Så jag kan berätta för dig, att det som strålar igenom när man läser din blogg är ett hjärta av guld och en otroligt fin och bra tjej som är värdefull och värd det bästa när det gäller allt.



Kram

2010-06-15 @ 06:36:48
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: linna

jag HOPPAS att detta kan reda ut sig men jag om nån vet hur det är med hjärtesrog ( i wish i did not) och kommer finnas här för dig vilket som.



STOR BAMSEKRAM till världens finaste IDA!

2010-06-15 @ 08:14:43
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: S.

Du kommer ta dig igenom det här Ida! Det vet jag.. samla dina krafter och ställ dig upp igen, du måste göra det. :(

2010-06-15 @ 10:39:31
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Carro

Ida.. egentligen så känner jag inte dig, och jag vet inte riktigt hur du menar när du skriver, eller om man ska ta dina ord helt bokstavligt i just det här inlägget.. men du är värd så mycket lycka, och då har så mycket att leva för. Jag vet hur det känns när tårarna bränns och allt man vill är att lägga sig någonstans, vakna när allt är över och bra, men du har så många som bryr sig om dig, så många som finns för dig och du behöver inte vara ensam. Vi finns här för dig, din familj finns för dig, jag vet att det är en mörk tunnel men du kommer hitta ut, på ett eller annat sätt. Miljoner kramar.

2010-06-15 @ 10:40:29
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Charlie Bernadotte

önskar i såna här tillfällen att man kunde ge ork och energi till nån annan. ha folk omkring dig, du behöver dem nu. även om ni inte säger nåt. så behöver du ha nån omkring dig.

2010-06-15 @ 11:46:31
URL: http://charliebernadotte.wordpress.com/
Postat av: Anonym

du är ju både snygg och har en härlig personlighet!

Du kommer att få prinsen som du förtjänar! :)

2010-06-15 @ 14:23:32
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Anna

Tusen kramar till dig! Hoppas allt blir bra till slut.. :)

2010-06-15 @ 18:32:21
Postat av: idigyourhair

Jag har under en tid läst din blogg lite till och från, gled in på den av en ren slump bara och fastnade för alla dina fina bilder... Men, han verkar vara ett riktigt SVIN som inte vet vad fan han har och tar verkligen inte hand om det på rätt sätt. Det gör mig så arg att läsa att han gör dig ledsen, även fast jag inte ens vet vem du är? Men han verkar vara en stor jävla idiot och jag hoppas du förstår att du förtjänar bättre. Ingen ska ha det sådär, och om han inte inser hur vacker du är så förtjänar han inte att ha dig. Du kan stå bättre på egna ben än att ha honom som tynger ner dig gång på gång. Skit i den idioten! Kram

2010-06-15 @ 23:35:04
Postat av: Kaffehörnan

Hejsan du

Har du haft de bra idag

Hur får du in den lilla remsan i inläggen

Sett en del som har såna i bloggen

kram

2010-06-16 @ 22:23:46
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0