Bildtömning ala Lördagskväll (6/3):

Jag gjorde lasagne, Petri kom över, han & Miche snackade sig igenom hela Andrachansen,
Miche & jag åt, några glas vin på det och sen kom Hanna. Tjo!


 <- Miche & Hanna på vågen samtidigt!

Sen åkte vi ner till Joar, det kändes safe i lastutrymmet på stor vit skåpbil.. jodå.. ^^

Efter att vi dansat loss och Hanna fått en drink över sina stövlar (av Miche) och jag fått en hel öl
i min vänstersko (av flygande kille på dansgolv) så tog vi taxi hem igen och soft-efterfestade lite.

(Ja, tills jag fick migrän och var tvungen att ditcha min egen efterfest för att dyka ner i sängen
med två starka värktabletter i magen istället.. oh, joy..)


 


Postat av: Eve

Oh no, jävla migrän! It sucks big time och kommer ALLTID vid fel tillfälle. (when is it ever right?)

2010-03-08 @ 13:40:57
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag måste bara säga att du är så himla himla fin! och nya klänningen var urtjusig! :)

2010-03-08 @ 21:41:02
Postat av: Ida

Tack Jessica : D

2010-03-08 @ 22:35:42
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0