Bildtömning ala Promenad i snön (tors 4/3):

Jag tog med Miche på promenad i Fagerskogen i torsdags morse.
Tyvärr har mycket av snön smält undan sen jag var där senast men det var vackert ändå.. : )






 

Sen gick vi hem, käkade frukost, gjorde oss iordning, åkte ner på stan...

Jag köpte den där klänningen på HM (som blev blommig istället för prickig), vi fikade på Wendy's,
och sen åkte vi hem och käkade lite laxpastarester och sen stack vi till Återsken. Tjoho!



 

Postat av: Eve

Oh så mysigt! Jag sitter nu och funderar på om jag ska ta mig ut en sväng...med de små. :)



And yes, mycket hann jag med i februari, so much fun! :)

Och jag är helt förälskad i de små liven.

2010-03-08 @ 13:38:12
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0