Dagens i-landsproblem

Det känns som om jag snart måste byta plats på mina simkort i telefonerna.
Sätta det gamla vanliga numret (som jag haft sen 1999!) i "kameramobilen" istället, och trenumret
i spegeltelefonen. För Miche betalar ju för trenumret. Och när jag nu helt plötsligt kan sms:a rakt in på
bloggen igen så kommer jag ju göra det alldeles för ofta! Och det känns ju inte helt rättvist att Miche
ska få betala det.. Ja, för då vill man ju ha med en bild, lixom. Och bild = kamera = nya telefonen =
Miche betalar = inte helt rätt. You know what I'm sayin'? Men det är ju Miche jag mms:ar med oftast,
och det gör vi ju gratis på den telefonen.. så.. då kanske det är dumt att byta?
Snacka om dagens i-landsproblem! Med plusmeny!

Hoppsan, här lämnade jag datorn i en halvtimme.. men nu är jag påklädd iallafall, dags för frukost!

 


Postat av: Evelina

Sv: Ja men jag veeet! Den är grym, som sagt jag får lika mycket gåshud nu som för 10 år sen, magiskt! :)

2010-03-23 @ 12:49:41
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Linna

du får fråga miche vad han tyckre, oftast brukar det vara oki bara man frågar :)

puss på dej

2010-03-23 @ 15:43:12
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0