En söt katt & en syrlig sallad.

De här bilderna MÅSTE ni nästan bara klicka på, hon är som vanligt adorable.. och helt kray-zee ^^

                

                                                 Min fina lilla tjej... ♥

Har precis käkat två stycken tacotubs med ett blygsamt innehåll av endast kycklingfärs, sallad och mediumsås.
Och så kikärtssalladen vid sidan om - tyckte inte den passade i själva tacon. Men förjävla god är den!

              
Och enkelt är det också! Det var min indiska kollega Nasreen på gamla jobbet som lärde mig.
Blanda kikärtor, tomat och rödlök (hon hade även i rivna morötter), pressa ner en massa citron
och sen salta! Ganska mycket.. sjukt gott. Kan inte tröttna på detta. ♥ I can really recommend!

Nu står jag här med Maltesers i en liten skål och funderar på att gå ut och sätta upp fler balkonggardiner...
 

Postat av: Carro

awh bella är ju så söt att jag dör! bah, vi borde boka in en fika snart, vore verkligen sjukt kul ju.. kraam

2010-03-24 @ 23:37:51
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Carro

just de, jag har inte svarat på din tatueringsfråga huh? Det är MASSA saker jag vill tatuera, make a list:



Stitch / i text + ett hjärta.

Fixa Mattiastatueringen, lägga till ett hjärta.

carro / i text.

Budskap i text, exempelvis follow you're heart och it's the little things that makes life big.



tribels.



Och någon stoooor tatuering, på vaden kanske.. herregud. ge mig massa pengar NU.. hehehe..

2010-03-24 @ 23:46:29
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Carro

your heart är väl korrekt..inte fan you're kan de väl va.. eller.. hmpf..

2010-03-24 @ 23:47:09
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0