Först ut:

Dating in the dark.... Hmm, vet inte vad jag ska tycka riktigt?
Det kändes som ett ganska förnedrande program, speciellt för de två killar vars dejter nobbade dem
efter att ha sett deras utseende! Var det inte det programmet inte skulle handla om? Utseendet?
Nä det var lite konstigt, men det var ju rart när det sista paret valde varandra åtminstone...

Nej nu är det husfruarna!!
 
 




Det orangea pensionskuvertet hälsar att jag har 92.126 kronor sparade till min allmänna pension.
Vad tror ni om att betala ut dem nu kanske? Jag lovar att jag behöver dem bättre nu än om 40 år...

 

Postat av: mia

haha, jag fick också mitt oranga kuvert idag.. "grattis på födelsedagen en dag innan" liksom :P

2010-03-02 @ 21:40:26
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Tradedoubler är den som jag har en massa annonser ifrån. Har kanske inte "rätt" kategori med tanke på mina läsare.. men jag skriver en del inlägg som drar trafik från google som kan ge besökare som lämnar sidan via annonserna.. Vissa månader ger det ett bra tillskott, andra inte. Nackdelen är att man inte får någon "hävstång" utan all trafik till annonserna är den som man skapar själv. Att jämföra med när blogg.se har en annons på alla deras bloggares bloggar.. då blir det hävstång för blogg,se....



Nu somnar du säkert av mina långa kommentarer...



2010-03-02 @ 22:57:02
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Harry [phergon]

Jag läste att Jenny ångrade att hon dissade Andreas.

2010-03-03 @ 02:33:06
URL: http://phergon.blogg.se/
Postat av: Lajl

Blev de nåt Cougar town-tittade oxå, eller du städa? Riktigt kul iaf.. hehe.. skratta en hel del



dating in the dark var lite sorgligt. för på nåt sätt så de som inte skule handla om utseende handlade bara om utseende till slut ändå. lixom de gillade varann innnan de sett varann men sen inte.. de är ju fan en större smäll på käften tycker jag, då fattar man ju var felet ligger.. precis på UTSEENDET!



sista paret blerv säkert mutade.. haha.. tyckte inte han verka så nöjd med att se henne han heller.. tss..

2010-03-03 @ 18:04:54
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0